Onsdag 22/7

Måndag: Sov aningens för länge.... slappa o slöa... började jobba 16.00 slutade 21.20....
Tisdag: Va hemma o slöa... Diska o bytte sängkläder... Va o mötte Kim på hans jobb.... lagade mat o mös.... =)
Onsdag: Började jobba 10 i morse... trött som 50 ålderdomshem o lite till åkte jag iväg till jobbet... kommer dit o ser då att lilla jag skulle inte börja förrän 12..... morr... gick o prata med chefen o då hade de blivit nåt missförstånd... jaja... jag fick jobba till halv 7 sen fick jag åka hem... va ganska lugnt i butiken idag.... När jag kom hem mötte osen av lasange mej i trappen.. mums.... Min Chim e såååå duktig... Love love love him...
Vi käka o duscha o lite sånt... sen gick vi ut på gladmat festivalen.... jösses med tält med massa massa massa mat överallt... o gudars va gott de lukta.... Vi gick o satte oss i ett tält med varsin öl o titta på lite folk... sen börja de regna så vi gick hem... nu ska vi kolla film sen sova.... Skönt...

Tess..... jag tycker du är världens duktigaste nånsin.... jag hejar på dej.. HEJA HEJA HEJA.... =)

Take care...

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack... Ja försöker vara duktig iaf.. e svårt men det går bättre å bättre... :)

2009-07-23 @ 21:58:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0