Onsdag 15/7

Jahopp... uppdaterar lite...

Måndag: Kim jobba, jag var ledig... Gick här hemma o fixa lite o slappa... sen åkte jag ut till Kims jobb o mötte honom när han slutade... Sen åkte vi o hämtade upp Karl som var på väg hem från sitt jobb... Karl hade lånat ut sina hemnycklar till sin bror som är här på besök o broren va inte hemma... Så Karl bestämde sig för o åka med oss till ICA Maxi o handla.... På vägen dit mötte vi Karls bror så Karl fick sina nycklar... sen åkte vi som sagt o handla... På vägen hem därifrån stanna vi o köpte nya skor till mig... Mina va så trasiga o nu när de regnar så blev jag så blöt om fötterna att jag lika bra kunde gått utan skor... haha... så nya skor inhandlades.... sen hem o laga mat o slappa...
Tisdag: Jobbade 08:00-16:00 Kim mötte mig på halva vägen från jobbet... Sen åkte vi hem... käkade... Sen åkte vi iväg o gick en liten runda... mysigt.... sen åkte vi hem igen... Gick o handla lite... o sen kolla vi film o somna.... mysigt....
Onsdag: Kim jobbar... Jag börjar 16:00 så det är snart dags o gå till bussen.... Idag har jag inte gjort många knop.... Hoppades att mitt personnummer skulle komma idag men jag har inte fått nåt än... =(

På tal om det förresten... Jag har juh gått o väntat på detta personnummer ganska länge nu... för utan det ingen lön... =(
Irriterad har jag varit många gånger för att det inte kommit... de sa 2 till 3 veckor... så efter 3 veckor ringde jag till skatteverket o fick prata med en snäll tant där.... o hon sa att de skickat papperna men att de retunerats igen.... o så fråga hon om mitt namn stod på brevlådan.... Hmm.... Förstår ni hur pinsamt dum jag kände mig när de gick upp för mig att jag glömt sätta upp mitt namn.... hahahahahaha.... sååå korkat... men men... hon sa oxå att jag absolut inte va den första som gjort det misstaget... det var juh skönt o höra.... =)

Jaja... nu e mitt namn uppe o nu väntar jag på kopian hon skulle skicka... hehe....

Har inte så mycket annat skojjigt o berätta egentligen.... Jag mår bra o livet rullar på fint här i norge med kim o jobb o allt... Saknar dock alla hemma extremt mycket.... Det är skit jobbigt vissa dagar... Men... snart kommer vi..... LÄNGTAR...<3

Jaja... nu ska jag gå till bussen..

See ya later babes...=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0