Fredag 24/7

Idag är det Fredag o de flesta människor är överlyckliga över att det är helg.... själv jobbar jag både idag och imorgon...
Lite tråkigt med tanke på att det är stor festival i stan me... Men men... får tänka på pengarna istället....

Kan juh egentligen börja med o berätta att igår var jag ledig och jag o Kim va nere på festivalen o käka mat o bara hade det bra... Va skit fint väder o var riktigt mysigt o gå runt o bara ta de lugnt... =)

Idag har jag mest tagit det lugnt... ska diska o tvätta lite innan jobbet tänkte jag.... får kanske ta tag i det nu... hmm... bussen går 15:30 o jag ska hinna äta o duscha innan det me....

Åhhh... Nu är jag snart hemma.... Längtar nåt extremt mycket.... 8dagar kvar.... =D

See ya later babes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0