Drömmen...

Inatt, eller tidigt i morse drömde jag att min bror (Stefan) ringde mig.
Han berättade att nu va det bara 1 timme kvar innan han Nettan o älskade Emil kom på besök.
De hade kört jätte länge o lurat mig att de köpt valp för att jag inte skulle ana att de egentligen va på väg till mig.
Jag o Kim stressade runt o fixa o dona en massa, städa o handla o massa sånt.
Plötsligt ringer telefonen o Stefan berättar att de nu står på en parkering vid en massa färjor o båtar.
Jag tittar ut genom fönstret och där är dom, hela den fina familjen.
Jag blev så glad att jag bara pep o skrek av glädje o börja springa mot dörren...
Plötsligt ligger jag i min säng... yrvaken o kommer sakta men säkert på att det hela bara var en dröm...
Snacka om att humöret det sjönk.... ='(

Jaja.... Snart kommer jag hem.... Åhhh va jag längtar... den 1/8 kommer vi.... =D

Just nu lagar vi mat... eller Kim gör... haha-.... Jag sitter juh här....
Men jag har hjälpt till innan... Det blir potatis "pengar" o kyckling med mozarella, basilika o paprika inuti... Mumma...

See ya later babes...

Kommentarer
Postat av: Tess

Låter gott det ju! :)

2009-07-12 @ 20:53:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Stefan

Det hade vatt jätte roligt om den drömmen hade vatt sann!! Saknar dig massor.. Kramar Nettan

2009-08-21 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0