Torsdag 22/1

Dagen började med att jag egentligen gick upp lite sent... Fick stressa runt som en dåre för o hinna iväg till halv 11...
Ringde Tessi o fråga om hon kunde hjälpa mej passa Irma o William... Det kunde hon... *Wiiieee*
Hon är för snäll hon... Blir så glad... =D

Så vi passade barnen, mysigt.... spela lite memory o gris spel, läste saga och titta på roliga barn program... haha.... undrar va de får allt ifrån... haha....

Sen bar de av hemåt... Har mest suttit vid datorn sen dess... bara tagit de lugnt.... skönt....

Nu ska jag snart äta... är grymt hungrig.... ska ha potatis mos o fläsk idag... *mumma*
Efter maten kommer jag antagligen titta tv o sitta vid datorn sen gå o lägga mej...!!

Vissa människor kan man juh få bryt på asså.... Blir tokig.... va har jag gjort för fel?? Varför måste allting hela tiden vara mitt fel?? Är det aldrig någon annan som gör fel??

Ha de gött.... Ta hand om varann...

Du ska veta att jag tycker massa mycket om dig... Längtar enormt mycket.....!!
Du betyder massor.... Tack för att du finns....<3<3

Kommentarer
Postat av: kim

du är helt underbar, låt ingen trycka ner dig. det är inge bra att ta åt sig för mycket. om den inte ens är berättigad så är det ännu värre. brukar oftast va den andra personen som inte mår så bra.

ha det bäst. saknar dig

Puss och Kram

2009-01-22 @ 18:54:57
Postat av: Tess

mawww, så gullig kommentar du fått.. :) Nja... jo ja tänkte först skriva att ja sov, men kom ju på att det inte var sant! hihihi... Jo håller med dig... de e tanken som räknas! :) Kramis

2009-01-22 @ 19:12:57
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0