Tisdag 27/2

Denna dagen började med en fruktansvärd träningsvärk i magen... Har hostat så jag e helt slut... Men bra träning... hahaha.... Febern har gått ner lite... men de e inte riktigt bra... är fortfarande snorig o hostig... sååå tråkigt...
Men jag hoppas de går över snart...

Idag fick jag äran o köra min käre brors bil till besiktningen... Nettan o lille Emil åkte med mej.... *Snällt*
Bilen gick igenom utan anmärkning... skönt de.... besiktnings gubben va skit trevlig... ovanligt...

Efter de åkte vi o handlade... träffade på styvmamma ingamaj som mådde lite dåligare idag... Stackare.... =(

Efter de åkte vi hem.... är helt slut i kroppen.... Man orkar juh ingenting med denna flunsa i kroppen... =(

Har precis ätit o nu slappar jag i soffan.... *skönt*

Imorgon ska jag köra för Nettan o Emil till tåget i halmstad... De ska åka till äver kalix i en vecka.... Kommer sakna dom... *snyft*.... Hoppas de får kul dock... =)

Veckan i övrigt blir nog lugn... ska försöka kurera mej bara... så jag blir frisk snart....!!!

Jaja... nu ska jag glotta lite tv... o mysa lite med Emil.... =D

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.




Tycker om dej...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0