Söndag 25/1

Har inte skrivit sen i fredags så jag tänkte skriva va som hände efter de inlägget...

Fredag: Jag, Ninni o Markus gick ut...Förfestade hos Markus, sen åkte vi vidare till genevad till en annan förfest.... de va roligt... träffa mycket roligt folk.... Kunde dock inte sluta tänka på min sötnöt.... Shieet va ja tycker om dej....
Kvällen slutade med att jag satt o pratade med Kim i telefon till 5 eller nåt på morron...*mysigt*

Lördagen: Började med en extrem bakfylla...trodde jag.... Det visade sej senare vara feber... Jag hade blivit riktigt sjuk.... sov bort hela dagen i princip....

Söndagen: Jag är fortfarande sjuk... har hög feber o ont i hela kroppen... Mår riktigt kasst.... Idag va här försäljare som sålde "vatten dammsugare" Den va riktigt bra måste jag erkänna... är ganska skeptisk till sånt annars... Men denna funkade riktigt bra.... Mamma o dom köpte en...!!! Annars har jag sovit bort hela denna dagen oxå.... Tog nyss en värk tablett som ja hoppas ska hjälpa så jag kan få i mej nån mat.... Har inte ätit nåt på hela dagen...=(

Nu ska jag fortsätta prata med sötnöt.... Du ska veta att jag tycker massa mycket om dej o att du får mej på bättre humör....!!

Ta hand om varann....

Kommentarer
Postat av: Tess

Din lilla sjukling! Jo vi hade riktigt roligt! Du ska ju bara se på filmerna ja spela in med kameran. :) Både på mamma, Och Irene, fullast på stället... ha ha ha sketa roligt!



nawww, Conrad e sötast å fräkast i världen.. hi hi hi hi

2009-01-25 @ 21:22:37
Postat av: Cissi

krya på dej gumman!

2009-01-26 @ 13:37:23
Postat av: Cissi

krya på dej gumman!

2009-01-26 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0