Seriöst...!?

Sitter just nu och tittar på tv4... det är Victoria silvstedt, my perfect life...
Men seriöst... Hur korkad får man lov o bli??
Jag har aldrig föstått varför hon är känd.. Hon gör juh inget vettigt alls.!
Hon är bara pinsam... Jag skäms när jag sitter i tittar på det...

Hon är inte ens vacker längre.... Hon har förstört sej själv juh.... Varför gör man så??
Hon hade säkert kunnat vara jätte söt om hon inte förstört sin kropp som hon gjort...!!
Hennes hår ser dessutom ut som svinto... de ser riktigt ovårdat ut....!!

Att man e beredd o gå så långt bara för att bli känd har jag sååå svårt att förstå..
Hur man kan förstöra sej själv på det viset och göra bort sej så in i helvete som hon gör...
Jag tycker hon borde skämmas och ta tag i sitt liv istället...
Hon borde skaffa sej ett riktigt liv..

Kommentarer
Postat av: Roevbert

Håller med dig, jag minns ett tv-program på trean för några år sen när två kändisar blev inlåsta i ett hus på landet så skulle dom laga mat och spendera ett dygn tillsammans där. Silvstedt och Paolo Roberto var där och hon kunde inte ens sätta på spisen..pinsamt :)

2009-01-28 @ 09:55:23
URL: http://roevbert.wblogg.se/
Postat av: Tess

hmm, såg det inte, ville inte ens ödsla tid på pogrammet... Men kan tänka mig att hon e lite blond! :)

2009-01-28 @ 12:33:12
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0