Onsdag 28/2

Dagen började med en dusch.... riktigt skönt...
Sen va de frukost dags... (kaffe o en cigg).. haha... gott....
Sen gick jag över till Nettan och snacka lite skit o mös med lille Emil... *Myyyyss*
Körde Nettan o Emil till tåget... De ska till överkalix o hälsa på Nettans familj.... *snyft*
Saknar dom redan... Speciellt lille Emil... Min mys pojke juhe.... =(

Men men.... jag klarar mej nog...

Körde iaf dom till halmstad... vi va där alldeles för tidigt så vi satt o snacka skit o lite sånt.... kul....!!!

Sen åkte jag hem... sen kom mamma hem.... vi åkte o handla... lagade mat.... åt.... va hos grannen o snacka skit o drack kaffe.... åt semla.... o nu sitter jag här o slöar....

De e väl dagen i korthet... hände inte så mycket kul....!!!

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen med lite papper... hoppas dom e snabba där för en gång skull... hatar o sitta där o vänta...=(

Är bättre nu förresten... bihålorna e täppta som fan o hostar gör jag hela tiden typ.... men de kan jag leva med... bara jag slipper febern....!!!

Nu ska jag fortsätta glotta lite Tv...

Ha d gött....

Tycker om dej... jätte mycket..... <3<3<3          7 dagar kvar...=D

Kommentarer
Postat av: Kim

var tog du vägen igår. kommer snart. men väntar fortfarade fast nu är kl 06.00 och nu måste jag på jobb :P. Saknar dej. hoppas allt e bra. puss

2009-01-29 @ 06:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0