Måndag 26/1

Fy fan va jag hatar o va sjuk..... Febern tar kål på mig...
Idag har jag iofs mått lite bättre.... febern har lagt sej lite.... men e fortfarande snorig och hostig....
Hatar det verkligen.... men men... hoppas jag blir bättre snart...

Idag har jag varit en runda hos min snälle far... Min styvmor blev opererad idag... allt gick fint... *skönt*
Så jag va där o snacka lite skit.... mysigt....
Sen åkte jag o handla mat till katten o hunden... sen åkte jag upp till Björns hus o hämtade posten...
o nu sitter jag här... är riktigt trött nu... Kommer antagligen somna tidigt idag....

Tycker om dej massor ska du veta... Saknar dej nåt extremt... Längtar sååååååå mycket... 10dagar kvar.... =D

Have a nice day...

Kommentarer
Postat av: Tess

JOOOOO, de e visst så... Min teori stämmer! hihihii.. allt e ditt fel, å idag e det ännu mera sämre.. suck! :)

2009-01-27 @ 12:00:21
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

hittar på vad???? ha ha ha

2009-01-27 @ 17:12:36
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0