Måndag 19/1

Dagen började med en dusch.... skönt ska ni veta...!!
Sen satte jag mej vid datorn o pratade med världens underbaraste, finaste, mysigaste männsika....<3
Försökte mej på o fixa bloggen lite... Men fattar typ noll..... Snackar med Tess o kommer överens om att hon ska hjälpa.... Snäll hon är.... <3
Jag åkte o handla till mamma.... makaroner och falukorv... *blääääää*
Efter de åkte jag till lilla Tess.... *Wiiee*
Hon o jag har suttit hela eftermiddagen och fixat med min blogg.... visst blev den fin?? Kommentera gärna...=)
Du ska ha många Tack Tess för hjälpen..... du har varit såååååå snäll.....=D
Efter de åkte jag till min pappa o hälsade på... Satt o snacka massa skit o drack massa kaffe... *gott*

Nu är jag hemma... Sitter i slö tittar på idrottsgalan.... Ganska roligt faktiskt.....
Älskar Robert Gustavsson.... Hahahahaha....... Fan va rolig han är.....<3

Näää... Nu ska jag dricka lite kaffe, ta en cigg och sen ska jag glotta på tv....!!



Take care


Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha, var tvungen att kommentare te detta inlägg, för den hade ju inga innan.. snyft! :D

2009-01-22 @ 16:31:06
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0