Jaha...

Då blev även jag övetalad till o skaffa blogg.. Av Tess =P ..... Lät faktiskt lite roligt o få designa och sånt... =P

För er som inte känner mej så är jag en alldaglig, arbetslös tjej som tycker om o umgås med vänner och familj.
Festar en del.... Det är min höjdpunkt i livet... hehe...
Jag är singel för tillfället... men har väl nån man är intresserad av... Ni kommer nog få läsa om hur de blir med det...

Idag har jag lekt massa med lille Emil.... (brorsonen)
Har varit med mamma och handlat.... lagat mat... o nu väntar jag på att de hemlagade pizzorna ska bli klara i ugnen... HUNGRIG.......!!!!!

************************************************************************************************************************************

Nu har man ätit och är ganska nöjd.... Maten va kanon god... Men de va juh jag som lagade den... men hjälp av mamma.... så va kunde man förvänta sej... Haha...!!!

Just nu sitter jag vid datorn och glottar runt på facebook.... inget intressant alls... funderar på o duscha o sen hoppa i säng....

Ni får ha d gött.... Take care...

Kommentarer
Postat av: Tess

Tänkte ge dig din första kommentar.. :) Ja tror att din blogg blir snygg när du väle färdig! :) Kramis

2009-01-19 @ 10:14:52
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

åååå, så fin din blogg e nu.. :D

2009-01-19 @ 19:25:49
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0