Gott o blandat..

Sitter o tittar på Hjälp! på 4:an... älskar detta program.... Haha... de e riktigt bra humor....!! Love it...

Läste färdigt min bok idag.... styvdottern heter den...
En sann historia om en flicka som blir psykiskt och fysiskt misshandlad av sin styvmamma...
En fruktansvärd historia.... verkligen läsvärd om man tycker om såna böcker...
andra böcker jag varmt rekomenderar inom denna kategori är Pojken som kallades det och alla uppföljare.

jaja... nu ska jag åka till min pappa o dricka öl....
Ha d gött...

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, de e klart ja ska städa! :) Hör gärna av dig imon, när du tänker dyka upp, så ja har tårtan hemma... :) hmm.... Undras va de e för present du pratar om??? Ha ha ha

2009-01-30 @ 22:17:44
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0