Fredag 30/1

Skrev inget igår... Hände inte så jätte mycket skoj igår så de va inte ens lönt o skriva...
De enda skojjiga som hände va att jag va hos Tessi.... De va riktig roligt... vi satt o hosta ikapp... haha... illa...!!!
Men roligt hade vi.... o god mat fick jag.... Thanx.... =D
Annars hände inget roligt alls... satt bara hemma o glodde....

Idag har inte hänt så mycket mer...
Va på arbetsförmedlingen.... shieet va sega de där nötterna kan vara.... stå o snacka skit istället för o ta hand om oss som väntar.... usch o fy va ja hatar de stället...!!!
Efter de va jag med mamma o handla....
Sen kom Björn hit o lämnade mammas o deras nya dammsugare.... så mamma har vatt som ett barn på julafton o ska testa allt o fixa en massa... hahaha...!!!
Nu ska vi snart laga mat... ska ha tacos idag... göttis...!!
Sen ikväll vetefan riktigt va som händer... de e lite fester på g... vet dock inte vilken man ska välja... hehe...
men de löser sej nog...

Nu ska jag gömma dammsugaren för mamma så hon kan hjälpa mej med maten.... =P

Kim.... du ska veta att jag tycker om dej massor... o längtar nåt extremt mycket... nu e d bara 5 dagar kvar... sen ses vi... =D

Ha d gött o ta de lugnt i helgen....



*Livet Är Som En Tärning, De Bästa Man Kan Få Är Sex*

Kommentarer
Postat av: Kim

Tycker om och saknar dej jätte mycket med. tack før att du gjort min dag så mycket bättre. puss o Kram

2009-01-30 @ 21:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0