Torsdag 19/2

Dagen började med att telefonen ringde... De va lillebror som ringde o väckte sin älskade syster... hihi....
Sen blev det en snabb dusch o sen åkte jag direkt ner till lillebror.... följde med honom o ingamaj till frisören.... Dennis blev jätte jätte jätte fin i håret... Fick en ring av Ingamaj oxå... en jätte fin.... Tack...!!
Sen åkte jag o handlade till mamma.... sen bar de av hemåt.... lagade mat... mös med Emil... Han e världens bästa.... <3<3<3<3

Nu har jag precis färgat mammas hår... hoppas de blir fint...!!!

Pratade med Tessie förut... Hon e världens bästa.... Love ya...<3

Imorgon ska jag tvinga nån o åka pulka med mej.... Känner du för o hänga på så hör av dej....=D

Kim: Du är den finaste människa jag träffat... Älskar dej...<3<3<3<3

Nu ska jag fortsätta prata med älsklingen o glotta på nyheterna...

Ha d gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0