Tisdag 24/2

Skrev ingenting här igår.... Orkade inte... Hände inte så mycket skoj heller....
Va hemma nästan hela dagen, sen åkte jag o hämtade lillebror i Laholm o sen åkte vi hem till pappa... satt där till halv 9 på kvällen o snacka skit o bara hade de bra... Sen åkte jag ner o tanka brorsans bil o sen åkte jag en snabbis till tessie.... Vi tycker om snabbisar...=P
När jag skulle åka därifrån vid 10 tiden körde jag aningen för fort o fick en fin liten lapp av polisen.... *BUHUU*
Satan va lessen o arg jag va på mej själv igår.... så onödigt lixom.... o va ska jag hitta pengar till det...!?
Men men... man får skylla sej själv...=(

Idag väckte vår kära hund mej... Han va nödig.... så jag fick snällt gå upp o släppa ut honom... sen satt jag o pratade med min valnöt ett tag..... =D

Vid 1 tiden bar de av ner till Laholm o till lärcentrum.... ganska givande samtal jag hade där... Hon uppmuntrade mej o göra det jag verkligen vill... Tack för det..... Längtar...

Sen passade jag o mamma Emil en stund.... Hur mysigt som helst... Han e juh sååå gosig...... Men jag har aldrig träffat på en tåligare unge nånsin.... Han pillar på saker han inte får hela tin o säger du till honom o slår honom på fingrarna skrattar han bara..... skitungen... =D
Älskar den lilla skiten.... massor....<3<3<3

Nu sitter jag o väntar på att maten ska bli färdig... blir baconlindad köttfärslimpa.... Sådär gott....=/

Tessie: Ville bara säga att du e världens bästa.... du ställer alltid upp o jag älskar dej gumman.... Tack...!! o Jocke å....lite grann... hehe....!!

Kim: Älskar dej... du betyder massor... o du anar inte hur mycket jag längtar tills den dagen då vi kommer ses igen...Du o jag.... för alltid...(hoppas jag)

Ha d bra... kanske uppdaterar sen... får se.....!!

Kommentarer
Postat av: Tess

nawww, mojja, du e underbar, en av dom bästa vänner man kan ha! Kim ska vara glad att han fått dig! Sen e det ju bara ett plus att vi e kusiner.. :) Jag hör av mig imon om våra planer! Kramis

2009-02-26 @ 16:51:00
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0