Pga Tess....=P

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista......

Har du pussat nummer 2?
Nää, men kramat..

Vad har du för relation med nummer 20?
Är min styvmamma...<3

När ska du träffa nummer 30?
Vet inte... När hon kommer ner från norrland o hälsar på oss...

Är nummer 18 söt?
Nja... Tycker jag inte

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Lite väl kaxig för sitt eget bästa....

Gillar du nummer 14?
Japp, de gör jag...<3

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nä, Men hoppas på o träffa henne snart igen... 

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Om 3 veckor hoppas jag... Verkligen hoppas.... <3<3<3<3

Är du nära vän med nummer 23?
Jocke... hmm.... Tycker juh inte om honom... HAHAHA...

Har du gått på bio med nummer 4?
Japp.... Björn juh....=)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ja klart, Går ut o festar med Ninni ofta....=P

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Allt möjligt... Fast Boris e svår o bara snacka skit med... Vi retas mest med varann...=P

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Njaa... Kanske...

Vad har du och nummer 24 för relation?
Ingen alls.... ska radera denna persons nummer.... right now.....

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Inget.

Vad är det bästa med nummer 8?
Att han är snäll, omtänksam och hjälpsam.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Händer lite då o då. Lite för sällan ibland. Men de har juh sina anledningar... Saknar min bästis....=(



Varsågod Tessie... NÖJD......??? Haha

Kommentarer
Postat av: Tess

Japps, mycket nöjd.. :)

2009-02-20 @ 13:51:05
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: gelemamman

snor denna... tyckte den var lite skojig! :)

2009-02-23 @ 21:12:40
URL: http://gelemamman.blogg.se/?tmp=1820395

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0