Onsdag 4/2

Idag har jag varit med mamma hela dagen...!!
Först åkte vi till Laholm o hämta upp ett paket, sen till tågstationen o hämtade mina biljetter..=D
Sen åkte vi in till Halmstad för mamma skulle köpa presenter till Björn o Boris...!!
Vi åkte runt lite överallt och hittade saker till båda....!!
Jag hatar verkligen o gå i affärer... de e skit tråkigt.... Speciellt med mamma som ska glo på allt o ingenting.... Jag blir uttråkad.... !!!
Men men... sen åkte vi hem o påbörjade maten... ska snart ta tag i det igen... potatisen har kokat ett tag nu....

Borde egentligen packa... Men jag har inte orkat.... De e såååå tråkigt o packa... Fast de ska bli en rolig grej o åka iväg så e d aldrig roligt o packa.....!!!

Idag kommer Nettan hem.... Ska bli sååå skönt o träffa henne igen.... o lille Emil....
Han e sjuk... stackaren.... !!

Nu ska jag väl försöka få tummarna ur o börja packa....!!

Imorgon ses vi..Äntligen.. <3<3<3

Ta hand om varann...

Kommentarer
Postat av: Kim

Ätligen ses vi igen. känns som en evighet sen. Gulla inte førmycket med Emil så du blir sjuk. men kan før stå att de e lite svårt att låta bli. hørs vi inte senare så hørs vi i morgon.

Puss & Kram

2009-02-04 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0