Onsdag 18/2

Nu är jag hemkommen från stockholm... =(

Dessa två veckor har varit helt underbara....

Fredagen den 6/2 Va jag, Kim, Sandra, mattias och Mattias ute och festade... va extremt kul.... riktigt kanon kul....
Lördagen den 7/2 va jag o Kim hemma hos Patrik o Annika och spelade sällskaps spel o drack lite öl.... Hur trevligt som helst... Fast Kim lämnade mig själv o försvann in i hemliga rummet.... haha.... Men de gick juh fint de å...

Veckan efter det va helt underbar..... Tog de mest lugnt o bara va... hur mysigt som helst....

Helgen som var va bra den å.... Va ganska lugnt... men roligt....=)

Igår åkte jag hem..... va den längsta tråkigaste resan på länge.... fällde en tår eller två...=(

Till dej Kim... min lilla valnöt... vill jag bara säga Tack.... För att du finns, för att du är sååå underbar... för att du är den du är... Du anar inte hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag tycker om dig....<3

Nu ska jag gå till Nettan o äta fruktsallad.. *mumma*

Ha d gött....



Me and my love..<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw... du är så söt. du betyder jätte mycket för mig med. tack för att du kom upp och va med mej. förstår inte riktigt hur jag skulle klarat allt utan dej. du är helt underbar. har aldrig tyckt det varit varesig tråkigt eller jobbigt att åka till norge förut. men i går var det både jätte tråkigt och jobbigt. usch. vill ha dej här.

love you.

massor av pussar

2009-02-18 @ 20:51:59
Postat av: Rebecka

Men vad söta ni e då :D

2009-02-19 @ 09:23:14
URL: http://goingkronos.blogspot.com
Postat av: Cissi

söta ni är! :)

2009-02-19 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0