Ni betyder mest...<3

Utan er två i mitt liv just nu hade jag inte klarat mej....
Ni är de mest underbara människor jag känner...
TACK för att ni finns och ställer upp...

Tess: Du förstår mej bättre än någon annan, du ställer alltid upp och vi har alltid lika roligt ihop.... Du ska veta att du betyder massor för mig och att jag är extremt glad över att ha dig som vän/kusin... <3

Kim: Utan dej vet jag inte va jag gjort... Du får mig och känna saker jag aldrig känt förut.... Du betyder allt och lite till för mig.... Jag älskar dej verkligen... av hela mitt hjärta... Du ska veta att jag har haft den mest underbara tiden med dej nånsin och att jag saknar dej jätte jätte jätte mycket....!!!

Som sagt... Utan er två hade jag inte klarat mej...

TACK FÖR ATT NI FINNS...!!!

Älskar er...<3<3<3


My love..<3<3<3



<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0