Lördag 28/2

Börjar med att uppdatera om gårdagen...

Va på arbetsförmedlingen och ville ha ett papper påskrivet.... kärringen där nere va sur o började gnälla om att hon inte kunde skriva på den o bla bla bla.... Då blev jag sne o sa i princip till henne o skriva på... orkade fan inte åka ner dit igen på måndag för en sketen underskrift..... Det hela slutade med att jag fick min påskrift och kärringen fortsatte vara sur...=D.... 1-0 till mej....=P
Sen kom Mr P och Björn hem från systemet och vi började dricka lite öl o vin.... sen åkte vi ner till vår kära pappa och fortsatte drickandet där..... Sen bar de av in till Halmstad o festen fortsatte.... Va sådär roligt.... Mycket konstigt folk ute o ingen av oss va egentligen på topp.... Men helt okej.... =)
Tack Nettan och Kovan för skjutsen... de va gulligt av er....=D

Idag har jag inte gjort många knop.... mest suttit o tittat på när Björn o Mr P spelat bingo online på svenskaspel.... mindre roligt.... Har även varit en runda på willys med Mr P och handlat mat.... lagat maten... ätit... diskat... pommes o koteletter blev de... mums....
Har även tömt kattens låda och rengjort ordentligt i o runt lådan... så nu har han en ren o fin låda o gå på...=)

Nu sitter jag i soffan igen o bara slöar.... är riktigt seg idag.... Ska kanske köra för Björn o Mr P sen.... Så e d nån annan som behöver skjuts så hör av er... Jag e kör duglig...=)

Nu ska jag fortsätta slöa o bara ta de lugnt...

Ta hand om varandra..

Älskar dej Kim.... Saknar dej jätte mycket.... Längtar extremt mycket till den 10de.....<3


Kommentarer
Postat av: hotchics

Kolla in våran blogg och kommentera!:D

2009-03-01 @ 11:01:16
URL: http://hotchics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0