Helgen...

Fredag: En lugn dag... kollade tv och satt vid datorn.... På kvällen va jag på mc mässa med brorsan och sen drog vi ut i stan.... Den roligaste mest sjuka kväll nånsin.... Fest vid Nissan... skämde ut pappa på Pio... Blev uppraggad av en 19 åring... tappa hela kycklingrullen... o trilla mitt inne i stan.... Fel skor o halt.... illa illa... o lite för mycket sprit.... Men de va riktigt skojjigt..... Sen bar de av hemåt.... Zzzzzzz...

Lördag: Slappe dag.... Gick ifrån sängen upp i soffan o där låg jag resten av dagen.... Mådde halvbra.... va dock inte bakis alls.... Pratade massa mycket med Kim..... =D

Söndag: Mamma o dom kom hem efter att ha varit i husvagnen.... fikade lite med dom o snacka skit.... sen tvinga mamma mej o följa med till Maxi.... Hatar o åka o handla... de e såååå tråkigt... Men Emil va me... så lite roligt blev de iaf.... Han vägrade lämna fasters famn....=D

Nu sitter jag hemma igen... o pratar med Kim... =D

Blir väl till o laga lite mat sen... Vet inte ens va jag ska laga...

Ha d gött så länge.... Uppdaterar kanske mer sen...

Älskar dej Kim.... Du betyder massor... <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ælskar dej med och saknar dej massa mycket

2009-02-24 @ 12:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0