För att jag har tråkigt...=P

Vem såg dig senast naken?
Kim o jag själv....

Hur såg du ut på högstadiet?
Tjock o korthårig... haha...

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Ingen aning... Har inge jobb... =(

Har du celluliter?
Självklart

Biter du på naglarna?
Japp... helt sjukt mycket... =(

Har du något handikapp?
Inte va jag vet...

Är det rädd för att få hängbröst?
Nej

Svär du?
Alldeles för mycket!

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?

Njaa.... Ber dom snällt o gå iväg....

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Taccos

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Nåt med mycket lök eller extrem stark mat...

Har du blivit arresterad?
Nej!

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej 

Har du någonting att dölja?

Vem har inte det?

Ljuger du?
Det händer.

Har du kysst en polis?
Nej

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?

Ja de e klart! Han måste ju komma hem!

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Joey... helt klart.... =D

Kommentarer
Postat av: Tess

hihihihi, vi är rätt så lika ändå.. du å jag... :)

2009-02-22 @ 19:19:04
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0