Torsdag 27/8

Nu var de ett tag sen jag uppdaterade...
Har egentligen inget kul o berätta...
Kim är fortfarande offshore... kommer dock snart hem... Wiiieee...
Jag själv jobbar och när jag inte gör det så sitter jag här hemma o tycker synd om mej själv.. haha...
Längtar hem... väldigt mycket i mellan åt....
Känns lite tufft o inte ha de man älskar runt sig.... men men... de där går i perioder...
Trivs faktiskt väldigt bra här... o kan till o me tycka att de e riktigt skönt o va ensam ibland... =)
Är juh inte helt ensam heller... Har juh min lilla Nasse... <3

Är nu ledig fram tills måndag.... Skönt... men hade varit roligare om Kim varit hemma såklart...<3
Torsdag nästa vecka ska jag/vi till jordmoren (barnmorskan) för första gången... Spännande...
Sen i oktober blir de ultraljud.... de ska bli sååå kul... =)
Kan oxå berätta att jag KANSKE har känt bebisen röra sej där inne... hihi....
När jag låg i sängen för några dagar sen kändes det som att nåt brast inne i mej... som en bubbla som spricker lixom....
Tyckte de kändes lite konstigt sådär.. men tänkte inte mer på det sen.... de e väl normalt lixom... hehe...
Men igår läste jag i gravid boken att man nu kan börja känna bebisens rörelser (sparkar) det kan kännas som en fisk som sprattlar eller en bubbla som spricker... Snacka om att jag blev förvånad... va de verkligen min lille sötis jag känt???
Jaja... häftigt i alla fall.. =)

Nu ska jag förtsätta o prata med sötnöten Kim på msn....
Älskar dig bejbii... Du får se till o komma hem nu... Saknar dej juhe... <3

Nasse, min katt är fortfarande till "salu"
Hade verkligen blivit överlycklig om det finns någon som kan tänka sig o ta hand om honom....
Vill kunna åka hem över jul o nyår i år.... Men de kommer jag inte kunna om inte nån kan ta katten...
För alla andra åker hem o då är de ingen som kan ta hand om honom...
Sååå... snälla människor... kolla runt lite o se om de finns nån snäll människa som kan tänka sig o ta hand om denna underbara katt... <3

bye bye....

Kommentarer
Postat av: Therese

Miss you! :) Å ja vet att du fixar allt, å det löser sig! Glöm nu inte att kolla upp "blivande mamma träffar"... Puss

2009-08-28 @ 15:55:58
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0