Saknad..

Det finns mycket jag saknar...
Mina vänner som dött....
Min familj...
Just nu min älskling...
Men den jag saknar mest är Emil...
Saknaden efter honom gör riktigt ont....
Känns inge bra och inte få vara med honom...
Jag längtar efter honom så de värker i bröstet...
Jag kan inte glömma kramen jag fick innan jag åkte tillbaka hit....
Jag vill kunna krama honom så varje dag, varje timme, varje minut....
Jag saknar honom så otroligt mycket...
Tårarna bara rinner o jag vill bara hem till honom....
Han ger mej så mycket... Kärlek, glädje... allt...

Emil.... Faster vill att du ska veta att hon saknar dig... jätte mycket.... och att hon älskar dig enormt mycket....



Fasters älskling hjälper farmor med pizzadeg.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0