Onsdag 19/8

Blir bara en snabb uppdatering... dagarna som gått har vatt ganska sega... har inte gjort så mycket skoj... I måndag va Kim o jobba så jag åkte o hälsade på honom, sen åkte vi till kvadrat o mötte upp Lise för en kopp kaffe... Satt o snacka o drack kaffe o hade de hur trevligt som helst... =)
Fick även meddelande från min chef om att han ville att jag skulle komma till jobbet klockan 4 dagen efter så vi kunde snacka igenom allt med lönen o sånt... o självklart gick jag med på de... skulle ändå börja jobba 16:00 så 2 timmar extra e aldrig fel...
Så på tisdagen gick kag o Kim ut o käka frukost i solen... va jätte varmt ute... skönt... sen bar de av till jobbet... o som jag trodde... de har glömt skriva upp mina timmar... har i princip inga timmar registrerade i juni o juli.... så bye bye till feting lönen jag trodde jag skulle få... =(
Blir så himla less..

Jaja... idag e jag ledig... Kims jour börjar idag men de har inte ringt in honom på jobb än så idag ska vi gå ut en runda... till banken o sätta in lite pengar... sen får vi se va som händer..

Talk to you later...

Kommentarer
Postat av: Therese

Va trist med lönen Moja... Men du får dina pengar ändå va? fast dom glömt det??

2009-08-20 @ 10:08:54
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0