Måndag 10/8

Jahapp... Då va man hemma i stavanger igen... Måste erkänna att det inte riktigt känns bra... Är lite jobbigt o åka ifrån sverige...

Åkte juh först ner till Halland o hälsa på familjen där... Va sååå mysigt.... tråkigt dock att inte vädret va nå bra... men de va mysigt i ala fall... Emil va lite små rädd för mig i början men mjukna upp under de dagarna vi va där... sista dagen fick jag till o med en kram... en riktigt... såå mysigt... gråter bara jag tänker på det...
Efter att snälla Nettan släppt av oss på flygplatsen i ängelholm så börj jag rina o satt o grina halva flygresan... Mådde skit dåligt av o åka..
Men så kom vi till Stockholm o träffade Kims mamma o syskon...  Vi passade syskonen när Christer o anna karin va på konsert på kvällen... Så vi va o bada en runda o bara hade det bra... mysigt..
Dagen efterva vi o bada igen... sen kom Kim pappa o hämta oss o vi åkte hem till honom o käka middag o pratade o mös... De är så trevliga o snälla allihopa... På fredagen va det fest för Kims pappa o hans fru... 100års kalas... =)=
Vi hjlpte till på dagen med o duka o såna saker... sen åkte vi till Patrik o hälsade på honom... mycket trevligt...
Sen på kvällen va de som sagt kalas... Va jätte kul... Träffade massa roligt folk... Vet inte riktigt hur alla e besläktade med alla men alla va så trevliga o glada... så de va helt underbart.. Dagen efter sega vi mest... va o bada med Kims mamma o syskon... sen åkte vi hem o käka hos Kims pappa sen slappa vi framför tvn...
Igår va vi ute o paddla kanot... ganska långt.... svin långt enligt mej som har så dålig kondition.. hehe..
Kims mamma o hennes man o barnen va me... hur mysigt som helst... stanna o hade piknik o bada o sen paddla vi hem igen... Efter de åkte vi till Patrik o Annika o vi åkte o åt Stockholms godaste kebab... Sen hem till Kims pappa o låna bil för o köra till Kims mamma o hämta tvätt vi hade där...
Idag vaknade vi vid 8 tiden... packade det sista o gjorde oss i ordning sen körde Marina o Tobbe oss till flyget... snälla dom är... =)
Flög hem o allt gick bra...
Kom hem till en kelsjuk katt... som bajsat på golvet... men men... lådan va full så jag får skylla mig själv...
Hade även fått brev från ICA... (min lön) YEEES... äntligen tänkte jag... men så fel jag hade... i kuvertet låg ett papper där det stod att jag fått 834kr... Hur i helvetes jävlar kan det stämma... Är sååååå arg på dessa idioter som inte kan fixa så min lön kommer in... trodde verkligen den skulle kommit in nu... =(
Jaja... nu har vi lagat mat o ska kanske baka "negerbollar"... (no offense)

En ganska dålig dag tycker jag det varit idag... tråkigt o åka hem... bajsupplockning... ingen lön... Nope... det blir minus poäng på denna dagen..
Några plus är dock att jag fått vara med min älskling hela dagen... o att jag fått träffa min lilla Nasse igen... <3

Ha det bra o ta hand om varann... =)
(Uräsäkta alla stavfel men jag orkar inte gå igenom hela inlägget o rätta allt)

Kommentarer
Postat av: tessan

Åh låter som en trevlig vistelse men ändå inte om du vart så ledsen. Ska ni stanna för evigt i Norge eller? Vad e planen? =) Kram

2009-08-12 @ 20:36:43
URL: http://gelemamman.blogg.se/
Postat av: Tess

Saknar dig redan ju! :) Ja hoppas att du mår bättre nu, å att du inte är lika ledsen längre! Kramis

2009-08-12 @ 20:50:46
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Maria

Tessan: Vi vet inte riktigt ännu.. Har juh jobb o sånt här vilket är en stor del till att man vill stanna. Men vi får väl se vart framtiden för oss... =)

Tess: Är inte alls lika ledsen längre... Va jobbigt de första dagarna men nu börjar man komma in i vardagen igen... o jag fick juh träffa min älskade Nasse igen... hihi...

2009-08-14 @ 11:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0