Lördag 15/8

Kort updatering...
Veckan bestod av jobb tisdag och onsdag... I torsdags va vi på kvadrat, ett stort köpcentrum, och handlade lite... Mysigt...
Tog de mest lugnt o bara mös...
I fredags tog vi det ganska lugnt... Va på banken en runda o fixa lite såna saker....
Blev lovad min lön... för tredje gången... Kan meddela att min konto är fortfarande tomt... bortsett från de 384kronorna jag fick för 6 timmars arbete... Vetefan hur dom räknat på det... men men... (skrev fel i förra inlägget om hur mycket pengar jag skulle få... det rätta är 384NOK)
PÅ kvällen igår va vi hos en trevlig gutt som heter Erik... Andreas va där me.... Vi satt o snacka o lyssna på massa bra musik... Efter ett tag va de dags för utgång o vi hamna på nån klubb inne i stan... ganska najs... =)
Jag hade kul iaf... om inte annat så åt allt roligt folk som va där... hehe...

Idag lånade jag o Kim bilen av Andreas o åkte till IKEA där vi små handla lite roliga saker.... Efter de va vi inom X antal olika butiker för o hitta et helt vanlig skurmopp... Alltså en gammal hederlig skurmopp... Men de finns inte... finns bara dessa nya modeller.. hmm.. får väl bli en sån antar jag....
efter att vi kom hem somnade jag en runda på soffan... Kim lagade mat o fixade massa här hemma medans jag låg o latade mig på soffan... Han e för snäll pojken min.... lite dåligt samvete har jag... har varit extremt jätte lat idag o inte gjort många knop.... =(

Men men... ska försöka bättra mig tills imorgon... =)

Nu ska jag gå tillbaka till soffan o min älskling.... blir bara en mysig hemmakväll idag.... *me like*

Ha de gött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0