Katt ges bort!!!

Det är så här kära läsare att jag är gravid och bor i Norge... Min tanke om framtiden är att jag vill kunna åka hem mer när jag blir mamma ledig... o eftersom min sambo är ledig ca en månad i stöten så skulle de juh vara kanon om vi kunde vara i sverige i ca 1 månad tillsammans.... Men om detta ska gå så kan jag inte ha min katt... Det blir alldeles för dyrt o resa med honom och att låta någon här ta hand om honom känns inte rätt o det är juh faktiskt inte alltid någon som kan ta hand om honom heller...

Därför ber jag nu alla som läser min blogg var så snälla o hör lite med folk runt omkring er...
Det är en 1 årig hane... Mitt ända krav är att han får komma till en kärleksfull familj som tar väl hand om honom...

Tack....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0