Jag Älskar Dig...

Jag älskar dig Kim...
Mer än du anar..
De känslorna jag har för dig är obeskrivliga...
Har aldrig i hela mitt liv känt en sådan samhörighet med någon...
Utan dig är jag inte hel... Vi är som jordgubbar och glass... Det bara måste vara vi...
Varje sekund du är borta från mig saknar jag dig...
Varje sekund du är med mig njuter jag...
Du är mitt Allt och jag älskar dig enormt mycket...
Att vi nu har skapat ett litet liv som växer inuti mig är helt underbart...
Jag är så lycklig att jag har dig...

Vart du än går kommer jag följa med dig... Spelar ingen roll om du bosätter dig på en öde ö eller om du får för dig att leva naturliv i skogen... Jag kommer vara där... vid din sida... För så länge jag får vara med dig så spelar de absolut ingen roll vart vi är... Så länge jag är med dig är jag lycklig och trygg...

Tanken på att såra dig eller göra dig illa på något sätt gör mig rädd, jag vill aldrig att du ska må dåligt på grund av mig... Aldrig...

Jag älskar dig Kim... <3



*Om du var en blomma och jag var en ko, skulle jag äta upp dig, för du är så go*


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw.. Ælskar dej med.. VIll Att du ska ha det bra du med. puss o Kram

2009-08-31 @ 20:02:37
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Gud vad fin text! :)

2009-09-02 @ 20:07:44
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0