fanhelevetejävlarcpapaFAAAAN

Jag vet att det är fult o svära men jag e sååååå pissed off just nu....
Som de flesta redan vet så har jag juh haft lite problem med o få min lön... delvis mitt fel delvis jobbets.....
Så, i tisdags åkte jag in tidigare till jobbet för o prata med chefen om diverse saker och får då reda på att hälften av alla mina timmar inte är registrerade någonstans... Så vi kommer överens om att nästa gång jag ska jobba (idag) så ska jag ta med mig mina noteringar och komma en timme tidigare... Nyss fick jag ett samtal av en ansvarig på jobbet som sa att det blivit fel och jag ska inte jobba idag... Men jag ska träffa chefen och diskutera mina tider säger jag då.... Men han är ledig idag säger hon då..... Va i helvete ska de betyda... Hade inte hon ringt hade jag åkt dit en timme innan bara för de mötet o så hade han inte varit där.... Årrhh... blir så less.... Så helt seriöst... Om någon hör om en ledig anställning någonstans snälla berätta för mig... Orkar inte med mer krångel... blir bara less o arg....  När Fan ska min lön komma??

Till råga på allt detta har jag oxå kommit på att jag mest troligt måste försöka bli av med min katt... delvis för att jag kommer vilja åka hem mer framöver och jag kan inte begära att alla andra ska ta hand om min katt... Men samtidigt vill jag ge honom till någon jag känner.... Älskar trots allt det lilla monstret... Så om det är någon snäll människa som vill ha en katt så hör gärna av er... <3

Kim åkte offshore idag... SNYFT.... Är lika jobbigt varje gång.... Men men.... man måste juh jobba.....
Så nu sitter jag här själv och glor.... trodde juh som sagt jag skulle jobba men så va inte fallet.... =(
What to do, what to do????
Jag känner för o festa... supa, röka, dansa och betee mig illa....!!!
Thats not gonna happend... inte än på ett år iaf... haha... =)

Jaja... nu ska jag nog gå ut i de fina vädret.... eller kanske spela sims3.... eller kanske städa i ordning här hemma...!!?

Ha de bra mina vänner...

Kommentarer
Postat av: Therese

Illa... det där med jobbet!! Men du har något kul å se fram emot nu ju! Msn dejten på lördag! hihihi

2009-08-21 @ 18:11:50
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0