??

Jag är förvirrad...
Asså...
Jag älskar Kim, över allt annat på denna jord... Det finns inte ord som kan beskriva vad han betyder för mig... Jag skulle göra vad som helst för honom...Utan honom är jag inte hel....
Men jag har stora problem med o komma in i något socialt liv här i norge... Jag har fortfarande inte hittat några vänner... Så nu när Kim har åkt offshore känner jag mig väldigt ensam... Jag har ingen jag kan ringa eller umgås med...
Jag har haft stora problem med jobbet vilket jag nu är så trött på att jag vill bort därifrån.... Hatar o gå dit.... Trivs inte alls... o det beror mest på människorna där... för själva jobbet annars är det inget fel på....
Jag börjar tvivla på mig själv.... Klarar jag verkligen av det här???

Jag älskar Kim.... Men just nu känns det bara som att jag sviker honom... =(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart att du fixar det, fast det är väldigt jobbigt att känna sig så ensam. Hoppas att du får ett annat jobb så du kan lära känna lite folk i din ålder. Det löser sig säkert för dig, det tror jag för du brukar klara det mesta. Kram (jag får väl komma och hälsa på dig annars så har du lite att göra och nån att snacka med)

2009-08-23 @ 19:59:07
Postat av: Moster Mia

Hej Maria! Klart att du klarar det, jag vet att du fixar det.Man har många hormoner i omlopp nu i början och allt kan kännas hopplöst, Men jag tror på dig...många kramar från moster Mia

2009-08-23 @ 20:10:17
Postat av: Moster Mia

Hej Maria!

Klart att du fixar det, även om det känns jobbigt nu. Vad har hänt på jobbet???? Stå på dig för jag vet att du fixar detta... många kramar från moster Mia

2009-08-23 @ 20:15:35
Postat av: Therese

Försök att tänka så som ja sa till dig igår! Å ja vet med att du kommer att fixa det.... Å du sviker inte Kim... Ja hoppas att allt löser sig, å ja finns här för dig!!

2009-08-23 @ 21:02:24
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej moster Mia!! De som hänt på jobbet är att de krånglat en del med lön, tider m.m. o nu ger de mig knappt några tider alls. Chefen och de ansvariga pratar inte varann vilket gör att de ofta ringer och säger att de blivit dubbe bokningar o jag behöver inte komma på jobb. Va så glad över o ha hittat ett jobb och så ska allt krångla... Blir bara så less.. =(

Tack alla andra för ert stöd...

2009-08-23 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0