Torsdag 30/4

Dagen började med att klockan ringde 07:30... Gick upp o gjorde mig i ordning o käka frukost sen bar de av till jobbet..
Fick sitta i kassan o plocka upp varor.... Va riktigt roligt....
Har dock haft en extremt jobbig mensvärk idag... ont i huvudet o magen.... men men.... de e bara bita ihop... hehe,.,
Fick reda på idag att jag kommer garanterat jobba nu på lördag och torsdag, fredag, lördag nästa vecka.. =)
Kan även bli mer.... Kul... =)

När jag kom hem hade Kim lagat mat... Han e sååå gullig....
Efter maten prata Kim me Andreas som sa att han hade lite för fest... Så nu sitter jag här... nästan klar för en party kväll... ska bara fixa håret oxå...  sen e jag fit for fight... hehe....
Så... skål mina vänner.....

Vi hörs o ses....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0