Torsdag 23/4

Dagen började med en dusch.... skönt...
sen käkade jag frukost o slappa runt lite här hemma...
Sen gick jag ut i det fina vädret... gick ner i hamnen o satte mej o löste soduko i 2 timmar.... va as fint väder.... satt i bara linne... hur skönt som helst... =D
När klockan va typ 3 begav jag mej hemåt... Hade lite stuff o göra hemma....
Så jag diskade, dammsög och plocka i ordning lite här hemma...
Sen kom pojken min hem...
Vi la kött i marinad, gick o handla potatissallad och jätte fina nalle puh tallrikar.... sen försökte vi hitta ett bra ställe att sätta oss o grilla på... mumma.... va skit gott... o mysigt....
Sen gick vi hem... de började blåsa kallt... o älsklingen måste plugga.... han har prov imon...
Har inte hört nåt om jobb ännu... =(
Är lite nervöst o bara gå o vänta..... är såååå spänd.... =P

Jaja... nu ska jag glotta lite tv... sen blire sängen för min del...


Detta fick jag av Kim när han kom hem idag.... Är han inte världens gulligaste... Blev såååå glad.... Kan ärligt säga att det är det finaste någon gjort för mig någonsin... <3
Älskar dig Kim.... Mestast... <3




Kommentarer
Postat av: Therese

är du inne på tredje dagen nu? :)

2009-04-24 @ 09:36:24
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

jag e super stolt över dig! :P

2009-04-24 @ 17:32:17
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0