Torsdag 16/4

Veckan har varit ganska lugn.. Har inte hänt så mycket..
I tisdags va vi o handla lite färg o grejer till o måla om soffbordet... svart....
Så i onsdags spackla, slipa o målade vi bordet.. Kim gjorde mest.... han e sååå duktig min pojke..=)
Idag målade Kim över det en gång till.... blev riktigt fint... så imon ska vi bygga ihop bordet igen.... kommer nog bli kalas bra... =D
Kim har oxå satt upp lampor ovanför sängen... blev jätte bra... =)
Han har oxå monterat upp en skärm så nu kan vi titta på film i sängen...
Vilken pojkvän jag hittat va.... världens bästa... ÄLSKAR DEJ CHIM..<3<3<3<3

I början av veckan fick jag ett väldigt roligt mejl oxå förresten... ska på jobbintervju på ICA supermarket nästa vecka nån gång... Wiiieee.... o sen idag när jag o Kim va ute o gick ringde dom från IKEA... så jag ska på intervju där oxå... på tisdag klockan 2.... wish me luck... =D=D=D

Får passa på o gratta Emil som fyllde 1år i tisdags... Åhhh va jag saknar honom.... Faster älskar dej Emil... o saknar dej massor...<3

Imorgon kanske Kim får åka ut o jobba igen... =(
Tråkigt... men men... sånt e livet...

Nu ska jag mysa med pojken min..

Ha det bra och ta hand om varann...

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dej

2009-04-19 @ 12:40:05
Postat av: Anonym

älskar dej

2009-04-19 @ 14:24:26
Postat av: Tess

Va snygg design!! :) Har du själv bestämt hur den ska se ut? eller fick hon fria händer?? Har faktiskt haft jätte mysigt i helgen! Men min last har vatt jädrigt jobbigt! Tänk dig själv, från elva igår till halv tre idag! Usch å fy, va jobbigt det vatt!!!!! Men allt funkar om man ´bara ger sig fan på det! Hur har du haft det! Måste skriva på Tisdag hur det gått på intervjuerna!! Lova NU!!!!? Saknar dig med som bara den! Kramis

2009-04-19 @ 18:52:58
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja, det passar dig till tusen!! Precis som min passar mig! denna designen hade inte passat mig lixom! :) Bra att du lovar! det gillar jag! Bestämt när du kommer ner nästa gång??

2009-04-19 @ 19:01:58
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0