Tisdag 7/4

Uppdaterar lite...
I söndags kväll kom pojken min hem igen... *wiiiie*
Igår (måndag) Va vi ute o gick i det fina vädret... Va o fika, gick runt i stavanger och tittade o passade på o handla såg, skruv m.m.
Sen bar de av hemåt o vi började sy gardiner... Jag trodde de skulle va enkelt o sy med en helt ny maskin... men ack så fel jag hade... maskinen krånglar hela tiden.... e d inte under tråden så är de över tråden som går av.... Höll på hela kvällen igår... o vi fick sytt 1 gardin.... =(
Idag gick vi o köpte en annan sorts tråd... tänkte att de kanske kan underlätta.... Sen gick vi o fika o så gick vi o tittade lite... de e såååå fint här....=)
Sen gick vi hem o skulle försöka sy färdigt gardinerna... Men de va inte tråden de va fel på....
Jag började sy o de gick bra i början... men sen började det krångla igen.... Tråden trasslar sej o går av o allt bara felar.... Tröttsamt....
Just nu sitter Kim o försöker få det o funka... men de går inge bra..... =(
Men men... Vi får se om vi kan lösa de...

Kan juh berätta att gardinerna som är färdiga vilka nu är 3st är väldigt fina.... de e juh vi som gjort dom... hihi...
Nu ska jag se om jag kan hjälpa älsklingen med symaskinen.

Ha det bra och ta hand om varandra... <3

Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas det funka med era gardiner! Du får ju ta å fota lite å lägga ut på bloggen, har du ingen kamera så får du fixa en! hehehehe, man blir ju nyfiken ju!

2009-04-08 @ 11:17:30
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

mmm ja vet att du hade gjort det! hahahaha

2009-04-08 @ 21:44:34
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Morbror Kalle

Hallå Maria. Har du hört talats om färdigsydda gardiner dummer. Hahahahaha. Jag har tatuerat mig. Kul va.

2009-04-10 @ 09:02:18
Postat av: Maria

Hej Kalle... Ja jag har hört talas om färdigsydda o hade jag fått bestämma hade jag köpt färdiga... Men Kim skulle tvunget sy egna.. för de blev bättre... in my ass... Haha... men nu e d uppe o fina blev dom...! Najs... Har du tatuerat för nåt...? Kramis

2009-04-10 @ 17:17:41
Postat av: kim

dåligt att skylla allt på mej. sen e det lite svårt att köpa ett par som passar i fönstrena med sne tak

2009-04-11 @ 14:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0