Tisdag 28/4

Idag har jag o Kim varit ute o gått... vi gick först till skatteverket o kollade upp vilka papper jag behöver för o registreras som norsk medborgare... sen gick vi till hillevåg och fikade och handlade...Gjorde världens kap.... Hittade skit snygga stövlar för bara 100NOK..Va bara tvungen o köpa dom... hihi.... sen gick vi hemåt igen...
När vi kom hem packade vi in allt i kyl o frys, sen gick vi ut igen i det fina vädret...
Gick ner till vattnet o satte oss o löste korsord.... skit mysigt.... Men så började det blåsa kallt så vi gick hem och lagade mat istället... pannkakor.... mumma... =)

Efter maten har vi bara slappat.... har iofs påbörjat ett nytt pussel... =D
Annars har vi inte gjort så mycket kul... bara tatt de lugnt...

Imorgon är min första arbetsdag.... är lite nervös.... ska bli såååååå spännande....=)
Är såå överlyckligt glad att jag fått jobb... de e helt sjukt kul....
Fast det bara är en deltid så kommer jag iaf ha mina 3 kvällar varje vecka o varannan helg.... o förhoppningsvis mer...
Men de återstår o se....

Nu ska lilla jag ta o sova... så jag e pigg o glad imon.... =)

Natti Natti...


Visst e dom snygga.... =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0