Onsdag 29/4

Dagen började med att klockan ringde 07:30.. Jag gick upp o gjorde mig i ordning o käka frukost...
Sen gick jag till bussen...
Väl framme på jobbet fick jag mina arbetskläder och så hälsade jag på alla jag skulle jobba med...
Sen fick jag gå runt i butiken och kolla lite...
Efter det fick jag lära mig kassan... o där har jag oxå spenderat mest tid idag...
Är faktiskt riktigt roligt... =D
Dagen gick jätte fort... tiden bara försvann... o jag har haft hur roligt som helst..

Efter att jag kom hem har de inte hänt så mycket...
Har ätit o vatt o handlat... Kim sydde gardiner....
o nu sitter jag här... trött som ett helt ålderdoms hem...
sov skit dåligt inatt.... har väl varit lite spänd o nervös inför idag kan jag tänka mig.

Jaja... nu ska jag mysa med pojken min.... sen blire sängen... Natti Natti...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ha syr han gardiner xD det e ju bra att han kan för du reder ju inte det.... Ha de så bra//Storebror (Saknar dig nu)

2009-05-03 @ 21:35:12
Postat av: Stefan

Ha syr han gardiner xD det e ju bra att han kan för du reder ju inte det.... Ha de så bra//Storebror (Saknar dig nu)

2009-05-03 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0