Onsdag 1/4

Jösses va dålig jag är på o uppdatera.... men men... ska försöka bättra mej....=)

Har inte hänt så där extremt jätte mycket egentligen...
I fredags va vi ute o tog några öl med Patrik, Annika, Åsa och hennes kille... Trevligt... Va dock trött som få..
I lördags packade vi de mesta... Sen åkte vi hem till Lena, Kims moster... käka middag och snacka skit.... Hur trevligt som helst... Efter det åkte vi hem, Johan, Kims kusin och hans kompis oxå... Drack några öl o spela lite kort.. Sen åkte vi vidare till en kille som heter Tommy.. Han hade fest... Va riktigt najs...
På söndagen skulle vi till Norge.... Gick upp halv 8.... usch o fy va trött jag var.... gjorde mej i ordning... packade de sista och sen bar de av till Kims snälla mamma som körde oss till flygplatsen.... Där började det krångla en massa.... Va nära att vi missa flyget... de hade börjat plocka av vårt bagage för de trodde inte vi skulle hinna med... men som tur va så hann vi.... *pust*
Men men... Vi kom fram iaf.... Sov typ bort resten av den dagen.....=)
I måndags tog vi de mest lugnt... va runt o tittade lite i stavanger....
Igår (tisdag) fick vi låna Andreas bil, vi åkte först till IKEA o köpte en ny byrå, en garderob och massa annat smått o gott som kan va bra o ha, packade bilen smockfull. Åkte hem med det lasset o bar upp allt för dessa förbannade trappor... Sen åkte vi iväg igen och köpte en frys, så vi kunde storhandla så jag överlever... hehe... Åkte hem och bar upp den...
Sen åkte vi iväg igen och handlade massa mat...!! När vi kom hem började vi sätta ihop vår nyinköpta garderob... Vi kom på att vi nog var tvungna o sätta ihop den ståendes för det är så trångt.... Vi började men allt gick fel... Ingenting blev som vi ville.... usch o fy va tråkigt de e när allt ska fela.... Men efter ett tag fick vi ihop den... då märker vi att dörrarna inte kommer gå att öppna..... ÅÅÅRRRHHH...... Jobbigt läge.... Vetefan hur vi ska lösa det.. men de blir nog bra... haha..
Sen fick vi åka och hämta Andreas på jobbet, eftersom vi snott hans bil... hehe....
Väl hemma igen satte jag igång med byrån.... o hör o häpna... jag fick ihop den... utan några större fel....*Wiiieeee*
 Sen va de sängen som gällde.... Va trött som bara den..... Zzzz...

Idag vaknade vi av att de ringde.... De va Kims jobb... Han skulle ut o jobba.... Hmm... tråkigt,.,,
Så här sitter jag nu.... i min ensamhet.... Men men... finns en del o göra... så helt sysslolös kommer jag juh inte vara dessa 13 dagar han e borta...

Jaja.... Nu ska jag käka nåt iaf....

Ha d gött...


Kommentarer
Postat av: Tess

Låter bra det dära, att du har en del att göra! Får man fråga vad du ska hitta på dessa 13 dagar? Tänk om du vatt hemma, då hade vi kunnat hitta på någe ju!!!!! Kim e värsta kidnapparen ju! ;( (hihihi)

Saknar dig massor!



Va rädd om dig!! Kram kram

2009-04-01 @ 16:56:00
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

Jo då allt e super! :) Jobbet flyter på och livet flyter på! På Lördag ska de bli fest! Synd att du inte kommer! Sy gardiner!! hmmm, kan du sånt?? hahahaha.... Det kan inte jag! kan det inte alls.. :) Kramis

2009-04-01 @ 19:54:00
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0