Måndag 27/4

Igår va jag o Kim ute o gick... va hur mysigt som helst.... Va ute i typ 3 timmar o gick.... =)
Sen begav vi oss hemåt o lagade lite mat o bara tog de lugnt...
Senare på kvällen gick vi ut o gick en liten runda till... men då började det regna... =(
Sen va de sängen som gällde... Zzzzz...

Idag vaknade vi vid 10... solen lös o jag ville bara ut ut ut....
Men efter att vi gått upp o börjat göra oss i ordning försvann solen o de blev grått o mulet...
De lovade iofs regn hela dagen... så man borde inte bli förvånad...
Men lite besviken blev jag allt....

Men nu ska jag o Kim gå ner på stan o titta lite.... kanske ta en kopp kaffe.... =)

Har inte hört nåt om jobb än... har inte rökt och inte bitit på naglarna... =D


Kommentarer
Postat av: Tess

Jasså, väntar du tvillingar?? När e dom beräknade! E kankse därför du slutar röka nu med!! hehehehehe hahahahaha

2009-04-27 @ 15:03:13
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Tess

hahahha, de lät som att du vänta dom på det sättet du skrev! hihihi

2009-04-27 @ 19:53:22
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0