Måndag 20/4

Börjar väl som vanlig med o uppdatera..

Fredagen: Va ganska lugn, va ute o gick en runda, postade Emils present som äntligen kom... men fin e den...
På kvällen va de lite fest hos en kille som heter Niklas... Riktigt najs... Träffa många roliga o snälla människor..=D

Sen gick jag. Thomas o Kim ut... Ganska roligt... men jag va sliten.. haha....


Thomas, Jag o Kim...=D



Lördagen: Lite små trötta... men annars bra... Andreas ringde o fråga om vi ville med på rally.... of course...=P
Så jag o Kim struttade bort till Kiwi o köpte varsin baguette o en låda skagenröra.. o coca cola.... sen gick vi ner till vattnet o sattes oss på en bänk o åt frukost i solen.... Hur mysigt som helst.... =)
Sen kom Andreas o Kirlin o hämtade oss o så bar de av till rallyt... vä där mötte vi upp några andra... Sen gick vi runt lite o tittade... ganska roligt faktiskt...
På kvällen va de fest hos en kille som heter Thorben... Snäll pojke de där....
Va en riktigt rolig fest faktiskt... Blev inte särskilt full... till skillnad från vissa..... men de va najs ändå...
I taxin hem rockade vi tjejer loss.. haha... riktigt najs... =D

                                
Frukosten...=)                                                                     Jag på rallyt...=P


Thorbens fest...=D


Söndagen: Seeeeeg... Gick o köpte mat o chips... sen hem o ner i sängen igen....




Måndag: Idag är Kim på kurs.. han åkte vid halv 9 i morse... Låg kvar till 9 o mös... hihi... Har inte gjort så mycket efter de heller... gick upp o kissa o klädde på mej.... dumt gjort av mej med tanke på att en dusch inte suttit fel nånstans... men men... Nu ska jag käka nåt... o sen duscha...

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0