Lördag 25/4

Tänkte börja detta inlägget med att berätta att jag nu slutat röka... tro de eller ej... haha...
I måndags rökte jag en halv cigg, i tisdags rökte jag 10stycken (va på jobbintervju *nervös*
Efter det har jag inte rört dom....
Så i 3 hela dagar och idag inne på min fjärde har jag inte rökt ett ända bloss... =D
Är faktiskt lite stolt... =)
Men det är inte allts lätt.... gårdagen va nog värst... va på riktigt konstigt humör....
Va skit lessen o stor lipa ena sekunden... sen helt plötsligt va jag skit arg... o sen va jag glad... Hmm... Men men... förhoppningsvis så bättrar de sej snart...

Har även slutat bita på naglarna... Konstigt nog så gjorde jag det samtidigt.... men men... de e bara o hoppas att de hyåller i sej nu... haha...

Har inte hört något om jobb ännu... =(
Men nu är det måndag som gäller...iiiihh... är så pirrig... =P

Idag vetefan va vi ska hitta på.... Kim ligger o snarkar jämte mej... funderar på o väcka honom snart.. hihi... klockan e juh trots allt halv 11....hehe...

Kommentarer
Postat av: Tess

Duktig Moja!!

2009-04-25 @ 11:54:10
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0