Lååååång Fredag...

Dagen började med att pojken min kom med frukost  på sängen.... Han e såå gullig.... Världens bästa pojke... <3<3<3<3

Sen segade vi oss upp ut sängen o bestämde oss för o städa... gick lite segt till o börja med.... men sen flöt de på.... fick städat till sist.... o fint blev det... =D
Kan oxå berätta att de va inte Kim eller jag som va dumma i huvudet.... det va symaskinen som va cp... Så vi åkte o bytte... o nu är alla gardiner uppe.... fort gick de när maskinen väl funka...

Igår va vi hos en kille som heter Tommy o hans tjej o hälsa på.... Vi satt och snacka lite skit o åt god mat.... Sen åkte vi och tittade på bio... en norskt film... skjult (gömt)... Ganska bra faktiskt.... lite små läskig..... o jag kan stolt berätta att jag förstod nästan allt de sa i hela filmen.... =D

Resten av dagen ska jag o älskling ägna åt till o laga mat och bara ha de mysigt.... sen får vi se va som händer ikväll....

Nu ska jag hjälpa Kim med resten av städandet....

Ha det bra och ta hand om varann....


Bild på den goda frukosten jag fick... Tack älskling... <3


Våra fina hemmsasydda gardiner...=D

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för kommentaren gumman! ;)

ser mysigt ut med frukost så va tvungen att kommentera! :D söt bakgrund på din blogg med!

krams

2009-04-14 @ 17:25:14
URL: http://fjcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0