Forts. Onsdag 22/4

Tog tag i disken förut... Gick ganska fort när jag väl börjat... dammade lite när jag ändå var i farten...
Sen gick jag ut i solen o gick i ca 2 timmar.... satt en stund nere i hamnen o titta på båtarna oxå... de e hur fint som helst här... får aldrig nog.... =)
Sen begav jag mej hemåt o kokade lite kaffe o plockade fram pizza som vi frös in sist..
Kim kom hem... vi gick ut en liten runda o gick... mysigt...
Sen åkte han iväg o åt med sitt jobb... o jag käkade min pizza här hemma.... Sen blev de tv tittande för hela slanten...
Sen kom Kim hem o påpekade att de luktade kattskit i hallen.... så jag gick o sökte efter bajs... o hittade 2 högar skit i extra rummet... så de va bara till o torka o grejja med det... FAN VA JAG HATAR MIN KATT NÄR HAN GÖR SÅ...!!
Nu ska jag kolla på slutet på filmen jag somnade ifrån i går kväll... o så ska jag mysa med pojken min...

Kommentarer
Postat av: Tess

Vi kan starta hata våra katter klubben, ja hatar min katt när han bara förstör å har sig här hemma!!!! Du vet hur skogstokig han kan bli! Puss

2009-04-22 @ 22:41:16
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0