Forts. måndag 27/4

Jag o Kim gick som sagt ner på stan o tog en kopp kaffe... mysigt....
Gick o tittade lite, men de regna så vi gick hem igen.... satt här hemma o tråka... spela lite tv spel och jag strutta runt o va skit nervös för jag inte hört nåt från nåt av jobben ännu.... Läskigt....
Sen gick vi iväg o handla mat... sen gick vi hem o lagade maten o satt o titta lite tv.... när min tele plötsligt ringer... o guess what.... De va Stefan från ICA.... JAG FICK JOBBET.... =D
Är så in i helvete lycklig just nu.... vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.... är sååå himla skönt.....
Så på onsdag ska jag dit på min första introduktionsdag... ska bli så spännande.... =)
Just nu har jag precis lagt på efter att ha smsat o pratat med familjen o berättat den roliga nyheten för dom...
Sitter o dricker lite champange.... Kim öppnade den enbart för min skull... för o fira... =D

Nu ska jag mysa lite med pojken min...

Ha de göttans...

Kommentarer
Postat av: gelemamman

vad roligt!! grattis till jobbet!

2009-04-27 @ 21:58:15
URL: http://gelemamman.blogg.se/
Postat av: Tess

Grattis gumman!! Så glad jag e för din skull! E det fast jobb nu??? :)

2009-04-28 @ 17:28:05
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Cissi

GRATTIS gumman! Gud vad kul! :) Nu är jag glad jag med :) Kramar till dej!

2009-04-28 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0