Forts. Måndag 20/4

Nu har jag varit lite duktig faktiskt...
Har tvättat, diskat, dammsugit o torkat av golvet i hallen...
Fick även plocka upp katt skit  i extra rummet... Hmm... fattar inte varför han gör så... Lådan e ren o fin... försöker verkligen hålla den fräsch hela tiden men ändå skiter o pissar han utanför.... Hela hallen stinker juh katt piss...
Usch... Men men.... va ska man göra... man har juh trots allt skaffat sej detta lilla äckliga djur... då får man se till o ta hand om det...

Min kusse Tessi ringde förut.... Alltid roligt o höra från henne... Va dock mindre roliga saker hon hade att meddela... =(
Men de e inget jag vill ta upp här... ännu iaf....

Saknar alla hemma jätte mycket.... Är lite tufft o jobbigt ibland....
Men jag hoppas jag får jobb snart så ska de nog bli bättre tror jag...

Nu kommer snart Kim hem från kursen... ska försöka fixa så maten e klar när han kommer hem så jag borde nog tina köttet nu... Blir kött, pommes o wokade grönsaker... mumma... =)

(Nu har jag lagt upp lite bilder på bla. våra hemmasydda gardiner, pusslet vi pusslade)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0