Röntgen.

Igår kväll var jag och lämnade mina sötnosar hos farmor, eftersom jag skulle iväg så tidigt idag så tyckte vi att de kunde få sova där och slippa bli väckta tidigt.
 
Idag 06.00 ringde klockan. Jag snooza två gånger.... Sen upp och göra sej i ordning och dricka två glas vatten! Vid 7 tiden åkte jag mot karolinska. Vid den tiden trodde jag att det skulle vara köer. Det var det inte. Så jag var inne på karolinska lite över en timme för tidigt. Anmälde mej i kassa och satte mig i väntrummet. Fick inte äta och självklart var jag super hungrig. Efter en lite stund kom de och ropa upp mig. Långt innan halv nio, då jag hade tid. De satte en infart i armen och sen fick jag sitta och vänta en stund igen. Sen var det dags.
In i rummet... Där var en manlig och en kvinnlig sköterska. De ber mig klä av mig på överkroppen... Allt! 
Sen ska jag lägga mig på britsen, med armarna ovanför huvudet. 
Snacka om och känna sig utlämnad.... Där ligger jag med min tigerrandiga mage och pattarna i vädret. Väldigt olustigt faktiskt. Men men.... va gör man inte för att bli frisk. 
 
Efter denna något påfrestande behandling köpte jag en macka och åkte hem. Var hemma hos farmor vid halv 10. Felix sov än och Vilde satt och käka frukost =)
Dagen har spenderats hos Anna Karin. Va och handla och ätit jätte goda kycklingspett. Gött.
Nu är jag hemma, Vilde sover och Felix myser framför en film. Jag bänkar mig framför tvn en stund. Snart blir det sängen, är super duper trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0