...

Alltid lika svårt att hitta på rubriker, därav denna tråkiga rubrik...
 
Jag har de senast dagarna haft besök av min mormor och hennes man Leif. 
De kom i tisdags eftermiddag och åkte vid 10 i morse. 
Vi har bara tagit det lugnt. Gått till centrum och fikat och handlat. Hur mysigt som helst.
 
Jag har asa ont i ryggen i mellan åt. Om jag inte äter alvedon tre gången om dagen känns det som om ryggen ska gå av. Är också så sjukt svag i benen. Trodde först bara att jag var otränad men nu är det så illa att jag knappt kan gå upp för trappan här hemma. Så illa har det aldrig varit. Jag kan alltså inte sätta mig på huk och ta mig upp igen. Det är helt omöjligt, jag måste ha nåt att hålla i så jag kan häva mig upp. Helt sjukt och jävligt frustrerande. 
Men dagarna går och snart börjar strålningen, då ska det ju bli bättre.
 
På söndag kommer min kära mamma hit. Ska bli skönt att ha henne här. Sen på fredagen, 5juli, kommer Kim hem OCH Lotta, Hasse, Sara, Crille och Nova kommer på besök. Mysigt =D
Dessutom fyller älskling år på lördagen där, den 6/7. Massa kul att se frame emot =)
 
Nu ska jag försöka få mina sötnosar att sova middag sen ska vi åka och handla lite. 
Have a nice day =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0